fredag 22. januar 2010

Nærmer meg slutten

En ny barriere er brutt, i går leverte jeg konklusjon til veileder. Har med andre ord nå skrevet alt som skal skrives, så nå gjenstår finpussen og forbedringen av det jeg har skrevet. Følte meg ganske tom da jeg gikk hjem i går. Det er mange tanker som svirrer rundt i det lille hode til en masterstudent, så jeg merker jeg er veldig sliten på kveldene. Og så er det jo fryktelig spennende! Tenk at lille meg skulle klare å skrive en så stor oppgave... Er det én ting jeg har lært gjennom prosessen (sånn bortsett fra all kunnskap jeg har fått om Luxemburgsk) så er det at ingenting er umulig, og så lenge du setter deg et mål så når du det til slutt! Uansett hvor skummelt ting virker, så er det noen før deg som har vært gjennom akkurat det samme og det vil alltid komme folk etterpå som skal klare seg fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar