tirsdag 15. desember 2009

Julestemning

Omsider har julestemningen senket seg over leiligheten vår også. På bordet står nøtter og klementiner til enhver tid, nam! Og på veggen henger julekalenderen jeg har gitt til min kjære. I flere år har han bedt meg om å lage pakkekalender til han, men jeg er ingen fan av de fordi det blir enten veldig dyrt eller bare kjipe ting man egentlig ikke har bruk for. Etter litt googling fant jeg ut at jeg skulle lage min egen lille vri; "24 grunner til at jeg elsker deg". Hver dag henger jeg opp et nytt kort med et bilde og en ny grunn til at jeg elsker han. Jeg er egentlig ikke den romantiske typen, men jaggu slo jeg til der. Tror han er riktig så fornøyd! Julen nærmer seg med stormskritt nå. Jeg er ferdig med julegavene og merker at jeg sakte men sikkert tar fri fra oppgaven også. Deilig!


3 kommentarer:

  1. Har du blogg? Så kult! Skal følge med litt nå altså ;-)

    SvarSlett
  2. Hei hei! Du kommer ikke unna meg i denne verdenen ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg skrev litt om blogging her: http://kreativskribent.blogspot.com/2009/12/i-bloggernes-verden.html

    Henviste til din blogg som en representant for studenten som blogger :-)

    SvarSlett